dissabte, 15 de novembre del 2014

JA TORNA LA CONSULTA JOVE AL IES








Els DUBTES sobre la teva SALUT tenen RESPOSTA....
- Es poden demanar dubtes sobre QUALSEVOL tema que es pugui relacionar amb la salut. No només els malestars físics, sinó també els
psíquics i emocionals, i també dubtes de sexualitat, consum de drogues, alimentació, situacions de violència...



- És ANÒNIMA i CONFIDENCIAL.
- No pensis que el teu dubte és una ximpleria:
Vine i explica tot allò que et preocupi.
- Que no et faci vergonya: tots i totes hem tengut
i tenim molts dubtes.
- Pots venir tot sol o tota sola o bé en grup.
- Si estàs malalt/a, a la consulta no et curaran,
però t'explicaran com ho has de fer per anar al
centre de salut i et facilitaran la cita.
PER EXEMPLE POTS CONSULTAR:
* Què puc fer per controlar el meu pes?
* El meu pare és violent amb la mare, jo hi puc fer
alguna cosa?
* Quins efectes tenen els porros en la meva
memòria?
* Per què estic sempre tan cansat?
* Es transmet la SIDA fent sexe oral?
* On puc aconseguir preservatius?
* Què puc fer per controlar el meu pes?
* Com em poden afectar els èxtasis?
* Què hi puc fer si em qued embarassada?
* Per què em fa tan de mal el cap, el ventre, els
pits...?
* No em duc bé amb els meus pares, què hi puc fer?

TOTS ELS DIMECRES D' 11 a 12!!

DEMANA HORA A CONSERGERIA



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada