diumenge, 14 de desembre del 2014

Entrevista a la directora de Corriola Teatre junior

Na Mireia Asensio va néixer  el 20 de febrer el 1971, te 43 anys, es de Barcelona i actualment viu a Sóller. 


Aina: - Què és per a tu el teatre?

Mireia: - És vitalitat, alegria, creativitat i diversió.

Aina: - Quins avantatges té fer teatre?

Mireia: - Moltes! Tant a nivell físic perquè treballes els teus moviments, la concentració, és complet. També té avantatges psicològics: t’ajuda a tenir confiança amb tu mateix, t’ajuda amb l’autoestima, aprens a gestionar les teves emocions, expressar-te, a fer feina amb equip i, sobretot, gaudeixes molt.

Aina: - És la primera vegada que fas de directora per a joves?

Mireia: -No, fa anys vaig fer classes a nins de Barcelona.

Aina: - Què en vols treure d’aquesta experiència?

Mireia: - Moltes coses! Però primer vull dir que estic molt feliç d’aquesta acollida tan exitosa. Trob que decidir fer teatre és un acte de valentia. Dinamitza la cultura del teatre a Sóller, a més a més, esper que els meus alumnes siguin el grup de Corriola teatre del futur.

Aina: - Per què vas tenir la idea de crear aquest grup?

Mireia: - Perquè hi ha molt de talent, hi ha d’haver oportunitats, i també no hi havia cap grup per adolescents.

Aina: - Vols afegir res més?

Mireia: - M’han agafat per sorpresa les vostres iniciatives, però estic molt contenta.










           Aina Fuster Pedretti de 3er ESO i alumna del grup de teatre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada